manusia di dalam :)

page statistics

Besar tanggungjawab itu sahabat



Munakahat sangat indah :)

Alhamdulillah buat pasangan muda yang baru sahaja diijab kabulkan harini. Awak berdua sangat muda :) Tapi tidak mengapa, syaitan menangis pada hari ini.

Aku?
Kalau ditanya mahu atau tiadk kahwin muda, aku akan menjawab
"Ya, Aku mahu membuat syaitan menangis"

Malangnya, belum tiba saat nya lagi Allah menyebut "kunfayakun" buat diriku untuk berkahwin pada usia yang masih muda dan mentah ini. Pasti ada hikmahnya.

Aku masih mentah,
Aku masih tidak mampu untuk menggalas satu tanggungjawab yang besar sebagai isteri.
Aku masih perlukan ibu dan ayah.
Aku masih perlu belajar memasak, kalau tidak apa akan ku suapkan dalam perut suami aku.

Memang ada hikmahnya.
Allah maha mengetahui sesuatu perkara :) Bijaknya Allah.

Walaubagaimanapun,
Aku tabik kepada mereka yang berkahwin pada usia muda. Awak sangat berani :) Semoga hubungan kekal berpanjangan. InsyaAllah :)



No comments:

Post a Comment