manusia di dalam :)

page statistics

comelnya awak sayang





Aku malu.
Aku segan.
Dengan kanak kanak kecil berumur 2 3 tahun, yang masih tidak baligh. Allahu malunya aku!

Aku yang sudah dewasa kadang kala liat hendak menunaikan ibadah wajib Allah. Berbeza dengan mereka yang kecil ini, sangat bersungguh sungguh untuk melakukannya.

Seronok melihat mereka yang tapak tangan nya lebih kecil dari aku mendirikan tiang agama. Biarpun ia tidak sempurna, sekurang kurang nya mereka berusaha untuk menunaikannya berbanding kita yang sudah baligh lansung tidak menunjukkan usaha untuk sujud pada Allah.

Aku sangat tertarik dengan budak kecil yang aku jumpa di Jusco AU2.
Awak sangat comel sayang :)

Terima kasih sayang bentangkan kakak sejadah, semoga Allah berkati adik dan menjadi anak yang solehah sayang :')

Di saat aku ada anak,
Akan aku didik anak aku menjadi anak yang soleh dan solehah, bukan seperti aku.
Akan aku didik anak aku menjadi muslim dan muslimat yang taat pada Allah, bukan seperti aku
Akan aku didik anak aku menjadi wanita dan lelaki yang beriman, bukan seperti aku.
InsyaAllah :)

Ketemukan lah aku lagi dengan anak anak kecil seperti ini Ya Allah, akan aku cium mereka :)



No comments:

Post a Comment